سلام و احترام بر همکاران فهیم و سخت کوش

با توجه به انتخابات بازرس انجمن در تاریخ 25/4/1395 لطفا به نکات زیر توجه نمایید :

1-هیئت مدیره انجمن تکنولوژی گردش خون ایران به شما دوستان و یاوران همیشگی ، افتخار نموده و از شما همکاران همیشه در صحنه می خواهد تا همچون گذشته حضوری پر شور در انتخابات آینده داشته باشید.
2- با بصیرت و مطالعه در این انتخابات شرکت نموده و وفاق و همدلی خود را به نمایش بگذارید.
3- با توجه به فصل 2 ماده 6 از اساسنامه ،کسانی می توانند در انتخابات شرکت نمایند که عضواصلی انجمن باشند:
– داشتن مدرک تحصیلی لیسانس و تمامی پرفیو ژنیستهایی که قبل از تصویب این اساسنامه و طبق آیین نامه ابلاغی انجمن پرفیوژنیستها و جراحران قلب به شماره 434 /خ/الف مورخ 16/2/1386براساس شرایط احراز ،دوره دو ساله پرفیوژن را گذرانده باشند.( همکاران محترم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد می توانند با عضویت در انجمن در این انتخابات شرکت نمایند)
– پذیرفتن مفاد اساسنامه
-عدم محرومیت از حقوق اجتماعی
– نداشتن سوء شهرت حرفه ای و اجتماعی
– پرداخت حق عضویت
4-همکاران محترمی که تا کنون به عضویت انجمن در نیامده ( همکاران شاغل و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد) و یا حق عضویت خود را پس از دریافت کارت عضویت به صورت منظم پرداخت نکرده اند می توانند با جناب آقای حسن زاده مسئول اداری انجمن (09122011197) هماهنگی های لازم را بعمل آورند. بدیهی است در صورت عدم عضویت در انجمن ،همکاران قادر به شرکت در انتخابات نخواهند بود.
5- همکاران محترم توجه نمایند که برای رسمیت جلسه، حضور نصف بعلاوه یک نفر اعضای اصلی و جهت تصویب هرموضوعی، رای موافق اکثریت اعضاء حاضر، ضرورت دارد. در صورتیکه در دعوت نخست، تعداد حاضررین به حد نصاب نرسید، جلسه دوم با فاصله حداکثر یکماه تشکیل و با هر تعداد عضو حاضر، رسمیت خواهدیافت. بنابراین از همکاران دعوت می شود با حضور پر رنگ خود ، انتخابات را رونق داده و بازرس شایسته ا ی هم چون سال های گذشته انتخاب نمایند.
6-هیئت مدیره با اتکا به خداوند بزرگ و پشتیبانی شما سروران گرامی ، انتخابات پیش رو را به نحو احسن و بایسته برگزار خواهد نمود .

هیئت مدیره انجمن تکنولوژی گردش خون برون پیکری ایران

نظری ارسال نشده

دیدگاهتان را بنویسید