درمان از اوست

دوستان و عزیزان
همکاران خوب و فرهیخته تکنولوژی گردش خون

با سلام واحترام

انجمن تکنولوژی گردش خون ایران، سال جدید را پیشاپیش تبریک عرض کرده و سال خوبی را برای شما خوبان آرزومند است. ان شا ا… در زیر سایه حق تعالی سال جدید را با خیر و خوشی شروع کرده و با موفقیت های بسیار به پایان برسانید.
کارهایی که در سال 1394 توسط گروه ارزیاب و کمیته آموزش انجمن به سر پرستی جناب اقای شفیعی انجام شده است را خدمتتان ارائه می نماییم . امید است با انتقاد های سازنده شما دلسوزان ، پیشرفت های خوبی در انتظار تکنولوژی گردش خون باشد.
الف ) گروه ارزیاب وزارت: این گروه از دوستان خوب جناب آقایان تجملیان ، قربانی ، حیدری و آقای دکتر غلامپور تشکیل شده است. در سال 94 موارد زیر پیگیری گردید که مستندات آن موجود می باشد:
1-برای اولین بار و با پیگیری های زیاد و علی رغم مخالفت های گروه ….. توانستیم طراحی سوالات کارشناسی ارشد را انجام دهیم.جالب است که بدانید در ارزیابی مسئولین وزارت ،به این طراحی نمره بسیار خوب تعلق گرفت.
2-تعیین تکلیف دانشگاه های درخواست کننده جذب دانشجو که با مسافرت به این دانشگاهها ، در نهایت دانشگاه اصفهان و مشهد نیز توانستند شرایط جذب دانشجو را کسب و مورد تایید گروه ارزیاب باشند.
3-شرکت در جلسات دبیران گروه وزارت و مطرح کردن ردیف شغلی و تصویب پیگیری آن در جلسه مذکور
4-ارسال نامه جذب هیئت علمی از بین پرفیوژنیست های مستعد
5-پیگیری مداوم و جلسات زیاد با مسئولین انجمن و وزارت در جهت تعیین ردیف شغلی که حاصل آن دعوت از مسئول محترم وزارت سرکار خانم دکتر طالبی در کنگره می باشد . ( ان شا ا.. در تابستان وضعیت ردیف شغلی مشخص خواهد شد )
6-جلسات منظم گروه ارزیاب در مورد بازنگری برنامه درسی . تمام کمبود های این رشته ان شا … در سال 95 مطرح و مورد بازبینی قرار خواهد گرفت . بازنگری تا 6 ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.
7-پیگیری ادامه تحصیل دانشجویان
8- طراحی سوالات امتحان جامع پرفیوژن
9- راه اندازی سایت گروه ارزیاب
لازم به ذکر است که همکاران شما برای حضور در جلسات وزارت ، می بایست با هزینه شخصی به تهران سفر کنند و فقط برای ماموریت محول شده مبلغی بسیار ناچیز ( قابل ذکر نیست ) و آن هم بعد از 8 ماه دریافت می نمایند.
ب) کمیته آموژش و پژوهش انجمن:
کمیته آموزش انجمن در اصل شامل تمامی اعضا هیئت مدیره انجمن یعنی جناب آقایان : حسینی ، بروجردی ، حسن زاده ، مرادی و سرکار خانم قنبری می باشد . کار آموزش کاری بسیار سخت و وقت گیر می باشد.
1-طراحی کتاب تکنولوژی گردش خون و انتشار آن در هر سه ماه ( فصلنامه ) . این کتاب حاصل چند ماه تلاش همکاران خوب و دانشجویان عزیز می باشد که ان شا ا.. در هر فصل چاپ خواهد گردید. (دوستان با ارسال مقالات خود ما را در این مهم یاری نمایند )
2- طراحی کتاب فارماکولوژی در گردش خون که در سال 95 منتشر خواهد شد
3-چاپ کتاب تاریخچه پرفیوژن در جهان و ایران
4-طراحی و استاندارد سازی شیت پرفیوژن و ارسال به مراکز درمانی
5-برگزاری سمینار های یک روزه ، کنگره اسفند ، دعوت از میهمانان خارجی و…..
این مطالب خلاصه ای از کارهایی است که توسط خدمتگزارن شما انجام شده است . امیدواریم با راهنمایی های خود راه را برای ما هموار نمایید .
لازم به ذکر است که همکاران شما فی سبیل ا.. و فقط در جهت خوشنودی و رضایت خداوند متعال در این مسیر حرکت کرده و امیدوارند که کارهایی که انجام می دهند در پیشرفت این رشته نوپا موثر و مفید واقع شود.

انجمن تکتولوژی گردش خون ایران

29/12/1394

نظری ارسال نشده

دیدگاهتان را بنویسید