بنام خداوند جان و خرد

با سلام و احترام خدمت اعضای محترم انجمن تکنولوژی گردش خون ایران

جلسه هیئت مدیره انجمن با حضور بازرس محترم جناب آقای هاشمی در

روز دوشنبه مورخه 20/2/1395 برگزار و موارد زیر به تصویب هیئت مدیره رسید :
الف ) برگزاری مجمع عمومی
1) مجمع عمومی اعضا بمنظور انتخاب بازرس و عضو علی البدل در روز جمعه مورخه 25/4/1395 برگزار خواهد شد .
2) مجمع عمومی فوق العاده جهت تصویب اساسنامه جدید انجمن طبق فرمت اعلام شده از طرف وزارت کشور در روز جمعه مورخه 21/8/1395 برگزار می شود.
3)مجمع عمومی اعضای محترم جهت انتخابات اعضای هیئت مدیره انجمن، هم زمان با کنگره مشترک قلب و عروق در زمستان سال 1395 برگزار می گردد.
تبصره اول : شرایط کاندیداتوری بازرس و عضو علی البدل
– عضویت در انجمن تکنولوژی گردش خون ایران
– ثبت درخواست کاندیداتوری در سایت انجمن از تاریخ 25/3/1395 الی 12/4/1395
تبصره دوم : حسب اطلاع وزارت کشور در خصوص بروز رسانی فرمت جدید اساسنامه انجمن های صنفی در سال 1395، به زودی اساسنامه پیشنهادی وزارت کشور جهت رویت در سایت انجمن قرار می گیرد تا پس از بررسی توسط اعضای محترم و تصویب آن در مجمع عمومی آبانماه سال جاری ، جهت تایید به وزارت کشور ارسال گردد .
تبصره سوم : شرایط شرکت در انتخابات
کلیه اعضای انجمن تکنولوژی گردش خون ( فصل دوم ماده ششم از اساسنامه ) می توانند در کلیه مجامع و انتخابات شرکت نمایند .لازم بذکر است پرفیوژنیستهایی که تمایل به عضویت در انجمن دارند ، می توانند با مسؤل اداری انجمن جناب آقای حسن زاده تماس بگیرند.
تبصره چهارم : رسمیت مجمع
مجمع با حضور دو سوم از اعضای انجمن رسمیت پیدا میکند.
ب) اعضای افتخاری :
بنابر اعتراض جمعی از اعضای انجمن در خصوص عضویت اعضای افتخاری و با استناد به بند ۲ماده ۷اساسنامه و بررسی موضوع توسط هیئت مدیره و بازرس محترم در جلسه مورخه 20/2/1395 به استحضار میرساند ، اعتراض وارده همکاران صحیح بوده و عضویت اعضای افتخاری می بایست به تصویب مجمع عمومی اعضای انجمن بر سد، بنابراین عضویت افتخاری آقایان تورج احمدپور و کاظم ابیضی در مجمع عمومی آینده مطرح و در صورت تصویب پذیرفته خواهد شد.

هیئت مدیره و بازرس انجمن تکنولوژی گردش خون ایران

نظری ارسال نشده

دیدگاهتان را بنویسید